Hej ha varit på bp för ett tag sen

Var där med Cajsa Sofie Nomie och Anna sen var några andra där oxå. Vi tjejer körde först stress jag van alla gånger (vill inte skryta) sen så gick Anna hon skulle till Maja en kompis sen så körde jag Sofie Cajs och Nomie match mot Theo Charlie Viktor och Emil några som går i Nomies klass och våran parallellklass vi lede först sen blev det lika typ. Sen så kom andra och då så gick killarna hem och vi tjejer körde stress och sen typ så åkte alla hem och på väg hem så började det regna pytte lite sen så åt jag mat och nu ligger jag på sängen bredvid Tyra och bloggar ska kanske kolla på tv elr något. Jag längtar tills imorgon för då så ska jag och Cajsa Linnea Tilda och Anna bowla och sen så ska jag och Anna på match vi ska möta mälarhöjden vi kommer vina!!!! Sen så ska jag tillbaka till Sofie och där ska jag och Linnea och Cajsa sova över hos henne ska bli en jätte rolig dag. Hoppas att du som läst detta långa inlägg att du inte tröttnat på mitt konstiga inlägg kram Fanny <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0