Äntligen

Hej åååå vad jag har saknat och skriva!! Men nu är jag tillbaka!! Jag har varigt i Italien. Vi bila ditt det tog 2 dagar. Vi va i Italien i 3 veckor. I Italien badade vi och sola det var jätte kul!! Men vi solade och badade inte hela tiden!! Vi gjorde massor av äventyr också!! Vi var i Volterra där det spelade in twilight!! Sen var vi på ett torty museum!! Tips gå inte ditt!!! Det var så läskigt och äckligt att jag nästan spydde!! Sen har jag shoppat och badat!!!!! Sen var vi i Pisa! Ni vet det lutande tonnet i Pisa<3 Men nu är vi hemma i regnet!! Och i morgon den 8 augusti fyller jag år!!! Yeeeejjj!! Längtar!!! Bilderna här nere är från Italien!! Kram Tilda som snart är 12 år!!<333 Ps. Det blev ett jätte långt inlägg!!! Puss <3333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0