Va och shoppade igår med bäzzorna

Hej igår var jag och shoppade i skärholmen med Linnea Tilda och Elvira. Vi hade jätte kul vi åkte ditt. Tre typ och vi var där i två timmar. Jag köpte en tröja mjukis byxor och en sak som man sätter på iPhonen på sälja knappen sen köpte jag en present till mamma som var ett halsband. Sen fikade vi lite alla tog en chokladmuffin det var jätte mumsigt. Sen bestämde vi oss för att åka hem. Vi lämnade först av Elvira och då hade hon 2 små söta hundar där så jag och Tilda följde med in och Åsa ( Tildas mamma) men Linnea orkade inte följa med och kolla på dom hon var tröt och så började hon bli sjuk för sen efter de så smsade vi med henne och hon var dålig då :( Sen gick jag och mamma upp till Ica. Det var min lördag. Fanny ps. Jag trodde klockan var 8.24 för man ska ju flytta fram klockan idag så den är 9.24 hej då



Kommentarer
william

fina inköp:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-25 @ 09:38:30
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0