näst

hej nu har jag och nea kollat på 2 filmer det var horton och shreik.
imorgon ska vi på bio och se kanske kvarteret skatan.
men näst nu så vet jag inte vad vi gör om vi sätter på en till film eller om vi sitter vid darton lite eller om vi går och sover.
hej då från mig (Fanny) vet ni jag har brytit mitt ben :(
tror ni på mig??
det borde ni inte klockan är 01.04 och det är den 1/4 den första april såååå april april jag kan lura dig vart jag vill!!!!! hahhahahah hej då från en busig snygg tjej //Fanny :)
image description
/// Grodan och kaninen hälsar!!!


Kommentarer
holger

du skrev att du e snygg! stämmer det??

2012-04-01 @ 17:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0