Igår var jag hos Cajsa med Linnea och Anna.

Jag och Linnea gick först hem till mig och hon till sig (vi bor grannar).
För det var så regnigt så vi behövde byta om lite.
Sen så cyklade vi upp till Cajsa i det kalla regnet.
När vi kom dit så åt vi melis.
Det blev maka med ost och
varm obo'y med marsmalows i !?
Det var jätte gott.
Samtidigt som vi åt melis så
kollade vi på film på youtube
vi såg på "Det brinner".
Den är jätte bra.
Sen så behövde jag och
Anna åka hem för då skulle
vi spela match !<3
kram Fanny<3

Ps.bild kommer under på vårt melis



Kommentarer
Filippa♥

Det ända jag vill tipsa om till er om ni vill ha lite fler läsare, tänk på stavningen! Annars är eran blogg hel grym! :)

2012-06-02 @ 10:25:35
URL: http://lippans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0