Hej skolavslutningen gick jätte bra!! Förutom......

Ja förutom att jag började stört gråta i klassrummet!!
Mamma hade gjort en bukett.
Den var jätte fin!!
Sen hade jag skrivit ett brev eller vad man nu ska kalla det!!;)
Men när Anna (läraren)
Öppnade kortet så fick jag tårar i ögonen!!!
Sen började min lärare gråta.
Så vi stod där båda två och grät!!
Sen hade jag gjort ett sånt kort till Håkan också!!
Och han lika så börja gråta och jag med!!
Så nu känns det lite konstigt att inte få gå tillbaka till den skolan igen!!!
Som min rektor sa: EN GÅNG LÅNGBRODALARE ALLTID LÅNGBRODALARE!!
Sen skulle jag åka till Skansen med min familj och syrrans bästa kompis Elsa!!
Jag hade jätte roligt!!
Kollade på alla söta djuren bilder är där nere!!
Så vi åt lunch middag och fika!!
Och vi såg en varg det har jag aldrig sett förut!!
På skansen alltså!!
Sen såg vi lite på matchen Holland,Tyskland hemma hos Elsa!!!
Puss och kram Tilda



Kommentarer
thenattiz<33

fin blogg<33333

Svar: tack dsm!!<3<3
Fanny,Tilda

2012-06-17 @ 11:33:36
URL: http://thenattiz.blogg.se
thenattiz<33

fin blogg<333

Svar: tack dsm!!<3<3
Fanny,Tilda

2012-06-17 @ 11:34:15
URL: http://thenattiz.blogg.se
william

fina djur;DDD

SV; Naw tackar så himla mycket:3 Så snällt^^
nej, jag jobbar inte modelfotograf,;D är undersköterska:D

Svar: okej trodde de för du var så bra på att fota
Fanny,Tilda

2012-06-17 @ 18:42:24
URL: http://funnyones.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0