Har inte kunnat skriva för jag har varigt......

I Norberg och i non känd park så jag har inte kunnat skriva!!
Men nu är jag hemma!!
Men i alla fal så var vi och lämnade mamma på ett jobb nära Norberg.
Men då var manen som mamma skulle jobba med lite sen så då gick vi till en känd park det fanns jätte många olika saker!!
Ni ser på bilderna!!
Men sen när han kom så åkte vi till Norberg där min farmor,farfar och mina kusiner!!
Först så hälsade vi på farmor och farfar och då fick vi lite mat och ficka!!🍴
Sen så åkte vi till mina kusiner och de har en pool så vi badade i den!!👙🏊
Sen fick vi ficka av de också!!
Sen åkte vi hem😞
Så nu är jag hämma och sitter på toa😳
Puss o kram Tilda
Det här inlägget var i går!!
Puss
Ps. Bilder kommer inte!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0