Idag

Hej tänkte skriva vad jag har gjort i dag!!
Först vaknade jag men en Linnea stirrande på sig sen åt vi frukost.
Sen kom Anna och hämtade oss för vi skulle se på hannes match.
De var jätte duktiga!!
De van med 4-1 tror jag.
Sen fick vi sjus hem!!
Sen så tog vi cyklarna hem till Nea!!
Sen åkte vi till Ica och köpte tårta och bullar till Fanny efter som hon fyller år i dag!!
Men då gick vi upp till ett berg!!
Där fixade Linnea lite med en picknick filt och tårta!!
Medan hon gjorde det så gick jag hem till Fanny jag knakade på och så sa jag:
Får jag låna dig Fanny lite!!
Fanny sa ja.
Så sen satt jag på henne en ögon bindel!!
Då såg hon ingenting sen så ledde jag upp henne till berget!!
Hon blev jätte förvånad tror jag!!;)
Sen åt vi allt gått!!
Sen ringde vi en kille för vi hade kvar lite tårta så det fick han!!!
Sen gick vi till mig sen till parken sen kom några andra killar sen gick de!!
Sen sa de att vi skulle gå till vivelparken...
Stavas??
Men sen spelade vi fotboll.
Men sen skulle jag gå för jag skulle bort till några kompisar!!:)
Så nu ligger jag och halv sover i deras soffa!!:|
Men puss och kram kommer mogna bilder!!
Tilda

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3375232/images/2012/pic_200394473.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0