Har varit på fotbollsplan med Linnea

Jag och Linnea var på fotbollsplan då var ju såklart några störande där det var Lucas och Lukas och några andra kag och Linnea skulle dit för vi skulle träffa Oskar och Leo men då så kom Lucas och Lukas och tog våra spark cyklar och cykla iväg med dom men vi fick tag i dom sen så efter ett tag så typ filma dom oss ( ni förstår ganska störande ) sen så körde vi lite fotboll sen åkte jag och Nea hem och sen åt jag mat och nu ska ja snart få lite mer presenter kram Fanny<3



Kommentarer
jennizzen

verkar som om lukas och lukas gillar er... :) vad fick du? och vilka e oskar och leo??? glad om jag får svar

//jenizzen

2012-04-28 @ 22:44:12
URL: http://jennisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0