Bilder

Aa jag kan inte lägga in bilder nu när jag är på landet!!!!
Jag vill komma hem!!
Mamma och pappa håller på att målar om i vårt vardags rum!!
Undrar hur det går??
I dag har det bara regnat på landet:(
Men jag och mormor åkte till stan i dag och vi handlade lite pyssel och en papperskorg till mitt rum!!
Så den ska jag pynta!!:)
När jag kommer hem!!
Imorgon så ska vi åka till Åland på en Ålands båt!!:)
Det ska bli kul:)
Vi kanske åker hem i morgon efter båten!!
Om vädret blir som idag!!
Puss o kram Tilda
Ps. Fanny du får stå ut kanske en dag till så får vi höras om jag åker hem imorgon!!
Saknar dig Fanny<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fdandtl

Två Tjejer som skriver om sitt liv och vänner!

RSS 2.0